Kocaeli’de 16 zehir taciri tutuklandı!

Kocaeli’de bir haftada uyuşturucu ile mücadele kapsamında 16 şahıs tutuklandı.
Kocaeli’de uyuşturucu madde ve kaçakçılıkla ilgili mücadele devam ediyor. Çalışmalar kapsamında Narkotik Suçlarla Mücadele ekipleri 11-17 Nisan arasında il genelinde operasyon gerçekleştirdi. Uygulamalar neticesinde 51 olayda toplam 66 şahsa adli işlem başlatıldı. Bu şahıslardan 13’ü tutuklanırken 53’ü serbest bırakıldı.
YÜZLERCE UYUŞTURUCU HAP ELE GEÇİRİLDİ
Yapılan operasyonlarda; 1593 gram senteteik kannabinoid (bonzai), 484 gram metamfetamin, 21 adet sentetik ecza, 225 gram esrar ele geçirildi. Ayrıca yapılan bu operasyonlarda 3 bin 240 TL para ve 2 adet terazi ele geçirildi. İl Jandarma Komutanlığınca yapılan operasyonlarda ise 1 olayda toplam 3 şahsa adli işlem başlatıldı. 3 şahıs tutuklanarak cezaevine gönderildi. Yapılan bu operasyonlarda 1.827 adet uyuşturucu hap ele geçirildi.